
Adverteren op Google
Google AdWords geeft je de mogelijkheid om binnen korte tijd volledige focus op je website, product, dienst of merk te geven binnen de zoekmachine. Uitstekend voor kortlopende campagnes of om je net gestarte online omgeving een boost te geven.

Je bent ze vast wel eens tegen gekomen, advertenties op de resultatenpagina binnen Google. Veel zoekmachine gebruikers weten dat dit betaalde resultaten zijn. Wanneer zij op zoek zijn naar een specifiek resultaat (bijvoorbeeld op het vlak van e-commerce) weten zij dat de bedrijven achter deze resultaten graag iets willen tonen aan de gebruiker wat relevant is ten opzichte van de zoekopdracht, ze betalen er immers voor om daar te staan.
Een redelijk hoge attentiewaarde dus en het mooiste is; je betaalt alleen voor daadwerkelijke kliks. Afhankelijk van de markt waar je je in bevindt, en de concurrentie, zal je een bepaald bedrag moeten bieden om op de eerste pagina tevoorschijn te komen. Zit je in een niche markt dan vallen de kosten over het algemeen mee, maar zit je in een populaire (en brede) markt met veel concurrentie dan kunnen kliks oplopen tot meer dan 2 euro per klik. Wij zullen echter met een zoekwoorden analyse kijken hoe je ook in deze populaire markt op bepaalde zoekwoorden kan adverteren die niet veel kosten maar wel je doelgroep bereiken.

Ook meer klanten door Google Ads?
en samen je bedrijf laten groeien naar het volgende niveau.